vrijdag 22 februari 2008

bijna weg

Nog een paar uurtjes en dan ga ik vliegen. Nu nog even druk, druk, druk enzo met alle voorbereidingen.

Gisteren mooi artikel gehad in de gooi en eemlander :-) !!!

zie link voor de website versie: http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/regionaal/article3155416.ece?secId=654



of klik op de afbeelding hieronder voor een grotere versie.




Verder ben ik heel erg blij met alle lieve reacties die ik heb ontvangen van veel mensen op de mailing die ik van de week eruit heb gestuurd. Dit steunt ernorm!!

Subsidie van hivos ging dit jaar niet door maar gelukkig zijn er mensen die ook wat donaties hebben gedaan of nog gaan doen. In ieder geval ga ik er heen en roei ik gewoon met de riemen die ik heb.

Ik hou jullie op de hoogte.

Tot snel,

groetjes zenuwachtige jacky

Geen opmerkingen: